FAQ

  • Odeslal jsem platbu bez variabilního symbolu. Co mám dělat?

Napište nebo zavolejte a sdělte nám číslo faktury, platbu si přiřadíme ručně.

 

  • Můžu si objednat vaše zboží v jiné, než nabízené, gramáži?

Ano, u některých produktů to umožňujeme. Kontaktujte nás, rádi se s vámi domluvíme. Počítejte s prodloužením dodací doby.

 

  • Před delší dobou jsem u vás koupil balení ořechů. Otevřel jsem ho až nyní a ořechy nejsou v pořádku. Můžu je reklamovat?

Ano, jestliže neuplynula doba expirace, můžete ořechy reklamovat. Ořechy i s původním obalem si ponechejte pro účely reklamování zboží. Napište nebo zavolejte, vyřešíme situace obratem.

 

  • Kdo jsou vaši dodavatelé a podle čeho je vybíráte?

Mezi naše dodavatele patří malí lokální výrobci, stejně tak jako velkoobchod, který dováží oříšky z celého světa. Dodavatele vybíráme podle toho, čím nás zaujmou. Originální receptura, české suroviny, široká škála nabízeného zboží. No a hlavně vybíráme to, co nám chutná ;-)

 

  • Na svých stránkách píšete, že často jezdíte do Ústí nad Labem, můžu si od vás nechat zboží přivézt?

Ano, je to možné, stačí se domluvit. Jezdíme přibližně 1x za měsíc. O cestě budeme informovat prostřednictvím našeho Facebooku.